סלסלת פירות כוללות מגוון עצום של טעמים וריחות נפלאים התורמים להרגשה טובה וכמובן לבריאות האדם.

מי מאיתנו לא אוהב לאכול פירות כמו תותים, מנגו, אבטיח מרווה או תפוז מתוק ועסיסי?
פירות עשירים בשלל ויטמינים , מינרלים, וסיבים תזונתיים החיוניים לגוף האדם ותורמים למערכת החיסון, בריאות העור, מערכת העיכול, השתן, דם, עצמות ועוד. בין שלל פירות הארץ נכתוב במאמר זה על היתרונות הבריאותיים של 2 פירות נפוצים מאוד בארצנו – תפוז ותפוח בגידולם החקלאות הישראלית מתחמה ואף משתפת ידע רב בגידולם עם מדינות אחרות.

תפוז
תפוז הינו פרי הדר נפוץ מאוד במדינת ישראל לו שלל מינים וסוגים כמו תפוז מתוק, תפוז טבורי, תפוז ולנסיה, תפוז דם ועוד.
התפוז זקוק לאקלים חמים לגידולו ורגיש מאוד לקור לכן גידולו נפוץ במדינות חמות כמו ישראל, ברזיל, מקסיקו, הודו, ספרד, מצריים ואינדונזיה.
מבחינת ערך תזונתי התפוז מכיל ( במאה גרם )  כ 47 קלוריות, 10 גרם סוכר, 180 מילירגם אשלגן, 53 מ"ג ויטמין סי וכ 40 מ"ג סידן.
התפוז יעיל בטיפול בשיעול ובהצטננות, הרגעת דלקת מפרקים, מועיל במצב של חוסר דם ואנמיה, יעיל לטיפול באבנים בכליות ומפחית את חומציות השתן.
יש להדגיש כי אכילת תפוז וכל פי רצויה על שתיית מיץ הפרי מפני שאחוז הסיבים התזונתיים גבוה יותר באכילת הפרי ובנוסף למיץ פרי יש נטייה לאבד מערכו התזונתי עם הזמן.

תפוח
התפוח הוא בין הפירות הנפוצים ביותר בישראל ובעולם וכולל שלל מינים וזנים שונים כמו תפוח דלישס, גרני סמית, גאלה, יונתן ועוד.
עצי תפוח יכולים לגדול במגוון רחב של קרקעות וזקוקים לאקלים קריר ולהגנה מפני רוח.
יצואניות בולטות של תפוחים הן המדינות ארצות הבית, טורקיה, צרפת ודרום אפריקה המגדלות את הפרי ומשווקות אותו ברחבי העולם.
תפוח מכיר כ 82% מים, 15% פחמימות, 3% סיבים תזונתיים ובקליפה נמצא נוגד חמצון לכן רצוי לאכול את התפוח עם קליפתו.
בנוסף, תפוחים עוזרים לשמירה על רמת הכולסטרול בגוף ועוזרים למניעת מחלות לב.

לסיכום,
לפירות בכלל ולתפוז ותפוח בפרט יש מעבר לטעם וריח נהדרים יתרונות בריאותיים רבים התורמים לגוף האדם רבות במניעת מחלות ושלל בעיות

אם שכנענו אתכם, הזמינו עכשיו סלסלת פירות מפנקת או סושי פירות מפנק.

מיוחד לגולשי האתר - 10% הנחה על כל המוצרים!

למימוש הקופון הוסיפו את הקוד 10preoff בעגלת הקניות