מגשי אירוח ראשון לציון

מגשי אירוח בראשון לציון - מגשי אירוח מעוצבים לכל אירוע בעיר ראשון לציון! מגש פירות מעוצב עם פירות טריים, חתוכים, כשרים ומוכנים לאכילה! להזמנה

מגשי אירוח בראשון לציון – מגשי אירוח מעוצבים לכל אירוע בעיר ראשון לציון! מגש פירות מעוצב עם פירות טריים, חתוכים, כשרים ומוכנים לאכילה! להזמנה >>

בישראל של שנת 2018, משלוח מגשי פירות או הזמנה של מגשי אירוח מפנקים, הפכו להיות הטרנד הכי חם במשלוחים ובאירוח – כמחווה של תשומת לב או להבעת אהבה, לפינוק מרגש עבור מישהו שגר רחוק מכם, כפתרון קל, עשיר ומגוון לאירוח, בישיבה חשובה בעבודה או בערב משפחתי / זוגי בבית. מגשי פירות, מגשים עשירים של גבינות או מאפים, ומגשי אירוח אחרים – הם אפשרות נפלאה לשלוח פינוק מלא טעמים, ססגוני ומרהיב למי שאתם אוהבים – בראשון לציון, בתל אביב, או באילת.

זה לא רק הטעם הנהדר של המאכלים במגשי האירוח

אנחנו מציעים מגוון רחב של מגשי אירוח – כמו למשל מגשי גבינות מעוצבים, מגשי מאפים מלוחים או מתוקים, מגשי כריכונים מפתים במראה ובטעמים, מגשי ירקות טריים שמשתלבים נפלא בכל שולחן אוכל – ועוד ועוד. מגשי הפירות, למשל, מאפשרים משלוח טעים, בריא, ססגוני ומלא אהבה למי שאוהבים, עם שפע של ויטמינים, מינרלים, וסיבים תזונתיים, שמתאימים גם למחלימים, למי שאוכל בריא, ליולדות, לחברים בדיאטה, ועוד. מגשי האירוח המכילים מאפים או גבינות הם מושלמים לערב רומנטי בשניים, לאירוע בוטיקי או לישיבה חשובה בעבודה – וכדומה.

מגשי סושי מפתיעים – בהצעה מיוחדת

בין מגשי האירוח של פרי גנך, חשוב לנו לספר לכם גם על מגשי הסושי שלנו – מגשי סושי פירות, סושי שוקולד, ואפילו סושי טורטיה מלוח ומפנק לתחילת האירוח (למשל). אם אתם מחפשים פינוק מיוחד ממש, נרצה להציע לכם סושי שוקולד, הפינוק האולטימטיבי. סושי שוקולד עשוי דפי סויה צבעוניים (ונטולי טעם), מגולגלים בממרח שוקולד איכותי ועשיר, המגיעים עם מטבלים מתוקים של שוקולד ומייפל. אין רומנטי, מענג ועשיר ממגשי אירוח של סושי שוקולד – אפשר בשילוב של מגשי פירות בריאים ומתוקים.

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר מגשי אירוח בראשון לציון | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414