שאלות נפוצות

שאלה: איך אני יכול לדעת מתי ימסר המשלוח שהזמנתי?

תשובה: המשלוח יימסר בטווח השעות שבחרתם בעת ביצוע ההזמנה. כמו כן, חשוב לציין שמיד עם מסירת המשלוח תשלח הודעת עדכון ב- SMS לנייד שלכם.

שאלה: מה קורה אם הזמנתי מוצר למישהו אחר והוא לא נמצא בבית?

תשובה:  המסגרת ואתם לא יודעים בוודאות שמקבל המשלוח נמצא, אפשר לבקש לתאם את הזמן ההוחלט מול מקבל המשלוח. אי ניצור איתו קשר לתיאום המשלוח, כמובן שלא נשף את שמכם בכדי לא להרוס את ההפתעה, בכל מקרה אנו לא משאירים את המוצר ליד הדלת.

שאלה: המסעדה יש ​​לנו פרי שאתה לא אוהב (אלרגיים) מה אתה יכול לעשות?

תשובה:  גם לזהות את זה שיש לך את הבעיה הזאת עם הבעיה. חשוב לציין כי לא יכול להרכיב מוצר שלם על פי דרישה.

שאלה: בתמונות של המוצרים באתר קיימים פירות שלא בעונה, מה אני מקבל במקום?

תשובה:  היות וסוגי הפירות משתנים על פי עונות, תמונות תמונות המצולמים לא קיימים תמיד במלאי. אנו דואגים תמיד להחליף לפירות הקיימים התחת לעונה

שאלה: האם ניתן להגיע אליכם לחנות ולראות את מגוון המוצרים שלכם?

תשובה:  בטח תמיד אתם מוזמנים אלינו, אבל היות וחברתנו דוגלת בהקפדה מירבית על הטריות המוצר אנו מכינים מוצרים על פי הזמנה בלבד. יכול להתרשם מכל המוצרים שלנו באתר.

שאלה: יש לי אירוע ביום מסוים, האם מומלץ להזמין את המוצר יום מראש ולשמור במקרר?

תשובה:  תמיד מומלץ לתאם את קבלת המשלוח כמה שיותר קרוב למועדון השימוש בו על מנת ליהנות מהטריות של המוצר.

נהלי משלוחים:

חברתנו משקיעה מאמצים רבים על מנת שהמוצר שהזמנתם יימסר ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר. מספר דגשים חשובים מאוד שכדאי לדעת לפני שבוחרים ומזמינים מוצרי פירות:

כל מוצרינו נחתכים ונארזים ממש בסמוך ליציאת המשלוח על המטב להבירט טריות וטעם נהדר של הפירות. חשוב לנו להרגיש את עצמנו. לוקיישן מאוד ברצינות את הנושא.

השינוע נעשה בשימוש ברכישה של מקורבים, שליח חייכן ואדיב והכל על מנת להרגיש לך את המוצר בתנאים הטובים ביותר ביותר.

תמיד ניתן לבצע הזמנות וליין דרך האתר בכול ימות השבוע או פשוט לחייג אלינו בשעות הפעילות ימים א-ה בין השעות 08: 30-18: 00 ובימי ו` וערבי חג מהשעות 08: 30-14: 00.

הזמנה אשר תתקבל במערכת האתר עד השעה 17:00 בצהריים תסופק היום (אלא אם כן היכן המועדון קבלה אחר), כל ההזמנה שתיקלט אחרי השעה 17:00

הזמנה שתתקבל ביום שישי באתר עד השעה 13:00 תסופק שם היום עד כשעה לפני כניסת השבת (אלא אם כן צוין אחרת (

מוצרינו יסופקו מינימום שלוש שעות מרגע ביצוע ההזמנה באתר ובהתאם למרחק היעד.

רוצים לדעת מהו עלות דמי המשלוח ליישוב שאתה רוצה לשלוח אליו? אנא עינן במחירון המשלוחים שלנו, כל המחירי המשלוחים משוקללים על פי מיקום היעד מהסניף הקרוב אליו.

אם אתם מחפשים ישוב שלא מופיע ברשימה שלנו אתם מוזמנים לחייג אלינו כדי לקבל את עלות המשלוח לישוב זה.

העבודה ותרצו שנתאם בשבילכם את קבלת המשלוח מול החדש שמקבל, יש לציין זאת בתבנית בחירת השעות בעת ביצוע ההזמנה.

במקרה ומקבל ההזמנה לא נמצא בבית אני ניצור איתו קשר על מנת לתאם את אספקת ייצור המשלוח לכתובת אחרת על פי דרישת המקבל בלבד.

ליד ונשלצנו לספק את המשלוח בשנית או ליד אחר השונה במחיר שנמסר בזמן ההזמנה, יחמד המזמין בגין דמי משלוח נוסף או לחילופין תוספת הפרש המחיר בין הערים.

בכל מקרה אין לכם מה לדאוג אנחנו לא משאירים את מוצרינו ליד פתח דלת.

אנו נעשה הכול על מנת לענות לדרישותיכם, לכל שאלה נוספת אנחנו תמיד פה בשבילכם.

תמיד פה לשירותכם.

צוות  פרי גנך – סלסלת פירות  .

 

כשרות בסניפים :

סניף חולון – כשר בהשגחת הרבנות הראשית חולון

סניף באר שבע – כשר בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע

סניף ירושלים – כשר בהשגחת הרבנות ירושלים

סניף אילת – כשר בהשגחת הרבנות הראשית אילת