שאלות נפוצות

שאלה: איך אני יכול לדעת מתי ימסר המשלוח שהזמנתי?

תשובה: המשלוח ימסר בטווח השעות שבחרתם באת ביצוע ההזמנה. כמו כן חשוב לציין שמיד אחרי שהמשלוח נמסר תקבלו הודעת SMS לנייד שלכם .

שאלה: מה קורה אם הזמנתי מוצר למישהו אחר והוא לא נמצא בבית?

תשובה: במידה ואתם לא יודעים בוודאות שמקבל המשלוח נמצא, אתם יכולים לבקש שנתאם את זמן ההגעה שלנו מול המקבל ואנו ניצור איתו קשר לתיאום המשלוח וכמובן שלא נחשוף את שמכם בכדי לא להרוס את ההפתעה, בכל מקרה אנו לא משאירים את המוצר ליד הדלת.

שאלה: במידה וישנו פרי שאתם לא אוהבים (אלרגיים) מה ניתן לעשות?

תשובה: גם לזה יש לנו פתרון במידה וישנה בעיה עם סוג פרי מסוים אנו לא נשים את סוג פרי זה ונדאג לתחליף פרי הולם במקום, כמו כן חשוב לציין שלא ניתן להרכיב מוצר שלם על פי דרישתך.

שאלה: בתמונות של המוצרים באתר קיימים פירות שלא בעונה, מה אני מקבל במקום?

תשובה: נכון מאוד, התמונות של המוצרים מצולמים במועדים שונים של השנה, על פי מגוון שקיים באותה עונה, היות וסוגי הפירות משתנים על פי עונות אנו נדאג תמיד להחליף לפירות הקיימים באותה עונה .

שאלה: האם ניתן להגיע אליכם לחנות ולראות את מגוון המוצרים שלכם?

תשובה: בטח תמיד אתם מוזמנים אלינו, אך היות וחברתנו דוגלת בהקפדה מרבית על טריות המוצר אנו מכינים מוצרים על פי הזמנה בלבד. ניתן להתרשם מכל המוצרים שלנו באתר .

שאלה: יש לי אירוע ביום מסוים, האם מומלץ להזמין את המוצר יום מראש ולשמור במקרר ?

תשובה: תמיד מומלץ לתאם את קבלת המשלוח כמה שיותר קרוב למועד השימוש בו על מנת ליהנות מהטריות של המוצר.

 

נהלי משלוחים:

חברתנו משקיעה מאמצים רבים על מנת שהמוצר שהזמנתם ימסר ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.
מספר דגשים חשובים מאוד שכדאי שגם אתם תדעו לפני שאתם בוחרים מאיפה אתם מזמינים את המוצר:
כל מוצרינו נחתכים ונארזים ממש בסמוך ליציאת המשלוח על מנת להבטיח לכם את הטריות ואת הטעם הנהדר של הפירות.
חשוב לנו לומר לכם שאנחנו לוקחים מאוד ברצינות את נושא שינוע המוצרים שלנו.

השינוע נעשה באמצעות רכבים מקוררים ושליח חייכן ואדיב וכל זה על מנת להגיש לכם את המוצר בתנאים הטובים ביותר.

תמיד ניתן לבצע הזמנת און ליין דרך האתר בכול ימות השבוע או פשוט לחייג אלינו בשעות הפעילות שלנו בימים א-ה בין השעות 08:30-18:00 ובימי ו` וערבי חג מהשעות 08:30-14:00.
הזמנה אשר תתקבל במערכת האתר עד השעה 17:00 בצהריים תסופק באותו היום (אלא אם כן יצוין מועד קבלה אחר), כל הזמנה שתיקלט אחרי השעה 17:00 תסופק ביום העסקים הבא בהתאם לבקשת הלקוח .
הזמנה שתתקבל ביום שישי באתר עד השעה 13:00 תסופק באותו היום עד כשעה לפני כניסת השבת (אלא אם כן צוין אחרת).
מוצרינו יסופקו מינימום שלוש שעות מרגע ביצוע ההזמנה באתר ובהתאם למרחק היעד  .
רוצים לדעת מהו עלות דמי המשלוח ליישוב שאתם רוצים לשלוח אליו? אנא עיינו במחירון המשלוחים שלנו, כל מחירי המשלוחים משוקללים על פי מרחק היעד מהסניף הקרוב אליו.

אם אתם מחפשים ישוב שלא מופיע ברשימה שלנו אתם מוזמנים לחייג אלינו כדי לקבל את עלות המשלוח לישוב זה  .

במידה ותרצו שנתאם בשבילכם את קבלת המשלוח מול הלקוח שמקבל, יש לציין זאת בתבנית בחירת השעות בעת ביצוע ההזמנה.
במקרה ומקבל ההזמנה לא נמצא בבית אנו ניצור איתו קשר על מנת לתאם את אספקת המשלוח לכתובת אחרת על פי דרישת המקבל בלבד.
במידה ונאלצנו לספק את המשלוח בשנית או ליעד אחר השונה במחיר שנמסר בעת ההזמנה, יחויב המזמין בגין דמי משלוח נוספים או לחילופין תוספת הפרש המחיר בין הערים.
בכל מקרה אין לכם מה לדאוג אנחנו לא משאירים את מוצרינו ליד פתח דלת .
אנו נעשה הכול על מנת לענות לדרישותיכם,לכל שאלה נוספת אנחנו תמיד פה בשבילכם.

תמיד פה לשירותכם בכל,

צוות פרי גנך – סלסלת פירות .

כשרות בסניפים:

סניף חולון – כשר בהשגחת הרבנות הראשית חולון
סניף באר שבע – כשר בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע

סניף ירושלים – כשר למהדרין בהשגחת הרבנות ירושלים
סניף אילת – כשר בהשגחת הרבנות הראשית אילת