איך לפנק לקראת ט"ו בשבט

חגי ומועדי השנה הם זמן מצוין לפנק. אם אתם מנהלים עסק, חברה או משרד – כדאי שתשקלו לפנק את העובדים במשרד בעזרת שלל מטעמים והנאות

חגי ומועדי השנה הם זמן מצוין לפנק. אם אתם מנהלים עסק, חברה או משרד – כדאי שתשקלו לפנק את העובדים במשרד שיעשה את המטבעות והנאות. אפשר לעשות זאת בזמן שההות שלהם במשרד כמו שיש להם את זה אחר כך. מעבר לכך, גם יום כיף חיצוני בא בחשבון.

סדר ט"ו בשבט משרדי

אם יש משהו שתמיד אוהבת לראות במשרד – זה אוכל. איך שלא נסתכל על זה, אוכל הוא המפנק הלאומי. אנחנו אוהבים לאכול בכל סוג של מצב רוח וכל החגים שלנו שזורים במאכלים. אפשר לומר שמבחינה תרבותית, אנחנו מזהים את קונספט הפינוק עם שפע של מזון. בדיוק בשל כך, ובשל העובדה שמדובר בט"ו בשבט – מגשי אירוח מפנקים . פירות טריים ופינוקים הכוללים נוספים כגון שוקולד ופחזניות הם אופציה אדירה לכל הדעות ניתן להזמין מגשי פירות טריים , פירות מיובשים ממולאים מגשי ואף מגשי סושי פירות או סושי שוקולד . הכי ט" ו בשבט, הכי ישראלי, הכי מפנק.

מתנות לט"ו בשבט

לא חסרות אפשרות לבחור להגיש בתור מתנה לחג לעובדי המשרד. בגדרת הפירות הטריים והמיובשים, ניתן להגיש להם את המרגלים מלאים במיטב תוצרת שדות ועצי הארץ. אפשרויות נוספות שתואמות מאוד את רוח החג כוללות מארזי פינוקים כללים מוצרים איכותיים אמריים שמן זית מעולה, יין משובח תוצרת יקב ישראלי וישל מטעמים נוספים כמו קונפיטורות וריבות.

ברכה לחג

ביכיד עם המתנה החגיגית לחג, כדאי להזמין אותם ברכה מיוחדת לט"ו בשבט ולצרף אותה למארז שהם ייקחו איתם הביתה.

זמן איכות משותף

לא חייבים להישאר במשרד – אפשר גם לצאת מהחוצה ולראות את הארץ. בהחלט כדאי לשקול לקחת את העובדים למיקום חיצוני לזמן איכות משותפת מחוץ לכותלי המשרד. אפשר לקחת אותם למקום, לאירוע, ליריד או לפסטיבל שמתקשרים לט"ו בשבט או לארץ ישראל, ואפשר גם פשוט לעשות את יום גיבוש מהנה בכל נושא אחר. הגישה למגשי אירוח ומגשי פירות איכותיים להפסקת אכילה מרעננת, מתוקה ומשביעה של הפחות במקום התברכה הארץ. טעים ושיהיה בתיאבון.

פרי גנך לספקת משלוחי מגשי אירוח בראשון לציון ובערים עוד.

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414