כך תפנקי את בעלך בלי אירוע מיוחד

בין שלל המטלות הביתיות והלחץ בעבודה חשוב מידי פעם לקחת פסק זמן ולא להתמסר לשגרה השוחקת. לא צריך סיבה מיוחדת כדי להקדיש זמן איכות לזוגיות, מדי פעם כדאי לקחת יוזמה ולארגן ערב נעים, אפילו בהפתעה. אז אפשר לפנק את בן הזוג באופן ספונטני? איך הופכים ערב רגיל בבית לחוויה מיוחדת ומרגשת שתמלא אותנו אנרגיה? עם מעט תשומת לב לפרטים הקטנים אפשר בקלות לארגן חוויה זוגית מושלמת.

 

פעילות מהנה ומיוחדת – כל עוד יש מה לעשות יחד תמיד יהיה מעניין. תחשבו על פעילויות שאהבתם לעשות פעם, אפילו פעילויות מתקופת הילדות או קחו פעילות שגרתית ותנו לה טוויסט מפתיע. הנה מספר רעיונות:

 

  • לקרוא יחד ספר – ממש כמו שהיינו ילדים, פנו לעצמכם רגע לזמן סיפור והקריאו ביחד ספר לפני השינה. לכי על ספר קלאסי או ספר ששניכם אוהבים ותתמסרו לקריאה. בספרי הרפתקאות ומדע בדיוני אפשר להשתעשע עם קולות שונים לכל דמות ואם בחרתם ספר פרוזה קצת יותר רציני נהלו דיון מעמיק על הרבדים השונים והמשמעויות הנסתרות.
  • לשמוע מוזיקה שאתם אוהבים ולרקוד – אפשר לבחור ז'אנר מסוים ולהתלבש בהתאם וכמובן לא לשכוח לשיר תוך כדי.
  • להתכרבל יחד מול סרט קאלט ישן – הדליקו נרות, הוציאו שמיכת טלוויזיה טובה ותהנו מסרט קלאסי טוב.
  • לשחק משחקי קופסא – משחקי קופסא כבר מזמן אינם תענוג ששמור לילדים בלבד. קיימים היום בשוק אינספור משחקי קופסא שמתאימים לכל גיל. האתגרים השונים והמשימות המשעשעות שתצטרכו לעמוד בהם הם כיף מובטח.

 

כיבוד מעניין וטעים בדרך כלל מרבית זמן ההתכוננות לערב ביתי נעים ילך על בישולים. עם זאת כיום לא באמת צריך להשקיע יותר מידי זמן במטבח שכן קיימות מגוון אופציות טעימות ויפות לכיבוד שניתן להזמין. מגש של סושי פירות או  של שוקולדים בעיצובים מעניינים ומפתיעים או סלסלת פירות מעוצבת ומסוגננת של פירות טריים בשלל צבעים.

 

בלי הרבה מאמץ תוכלי לארגן לך ולבעלך אווירה קסומה ומפנקת במיוחד. זמן איכות עם האיש שאת אוהבת ימלא לכם את המצברים, יחזק את הזוגיות בינכם ותעודד אותכם כצוות להציב ולכבוש כל מטרה שאתם רוצים עבור הקשר בינכם ועבור המשפחה שלכם. לכן אין אף סיבה לדחות לילה שכזה לפעם אחרת, תכנני לבעלך הפתעה מפנקת עוד היום.

 

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414