החשיבות שבתזונה בריאה לגוף בריא

תזונה נכונה כבר מזמן אינה תחום נישתי השייך לחובבי בריאות פנאטים. יותר ויותר אנשים בימינו מבינים את ההשפעה המכרעת שיש לתזונה על איכות החיים שלנו. תזונה בריאה חשובה כדי לשמור על הבריאות שלנו לטווח הארוך ומניעת מחלות כרוניות. נוסף על כך, ברמה המיידית, שמירה על תזונה מאוזנת עשירה בוויטמינם ומינרלים אף מסייעת לתפקוד היומיומי שלנו, לבריאותנו הנפשית ולתפקודים הקוגניטיביים שלנו. לא פלא שאנשים היום מוכנים להשקיע יותר זמן ומאמץ על מנת לאכול נכון.

תזונה בריאה – הקושי שבמציאת האיזון המושלם

על אף העלייה במודעות ובנכונות,  לעיתים  מרגיש  כי למצוא את התפריט האולטימטיבי עבורנו אינה משימה  פשוטה כלל. מחקרים רבים מביאים גישות שונות ביותר ולעיתים אף סותרים זה את זה לחלוטין. האם פחמימות מלאות וגלוטן מטיבים איתנו או שעדיף להימנע? האם חלב פוגע באיזון ההורמונלי או שיש לצרוך אותו ומוצרים אחרים מן החי בכמויות גדולות? דיאטת פליאו?  ים תיכונית? או אולי טבעונית? לא פלא שאנשים רבים בעלי מוטיבציה גבוהה עדיין נשארים מבולבלים ומתקשים למצוא את התזונה שנכונה עבורם.

פירות – המתנות של הטבע

המחלוקות הרבות שקיימות בקרב הקהילה המדעית לגבי תרומתם של מאכלים שונים לבריאות האדם לא חלים על כל סוגי המזון. בקרב כלל החוקרים קיימת תמימות דעים בנוגע לכמות הגבוהה של ויטמינים ומינרלים שמגיעים ממזונות מן הצומח. מתוך אותם מזונות אין ספק כי פירות מחזיקות את השילוב המושלם בין טעם מדהים לכמות גבוהה במיוחד של חומרים מזינים. את המגוון הרחב של הוויטמינים והמינרלים שנמצאים בפירות טריים אי אפשר למצוא בשום תוסף תזונה. בנוסף העובדה שניתן לאכול את הפירות כפי שהם, ללא צורך בהכנה מוקדמת, והזמינות והמגוון הרחב שיש לארצנו להציע, הופכת אותם לנשק הסודי של כל דיאטה.

לא חשוב איזה תפריט תזונתי אימצתם לעצמכם, פירות תמיד יהיו חלק הכרחי, חשוב ומהנה בכל תפריט. בין אם אתם חובבי פירות הדר מרעננים, פירות טרופיים אקזוטיים או יער מתוקים, הפירות שאתם אוכלים הם גולת הכותרת של התזונה שלכם. גם אם אתם רוצים לרדת במשקל או פשוט להרגיש מלאי אנרגיה וחיוניים יותר, שילוב נכון של פירות בתפריט היומי שלכם יעזור לכם להשיג כל מטרה שתציבו לעצמכם ואף יגרום לכם להנות מהדרך.

 

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414