חמש סגולות של תפוח

מתי לאחרונה אכלתם תפוח? בישראל, צריכת התפוחים היא גבוהה במיוחד, עם 180 תפוחים לאדם בממוצע בשנה מה יש בתפוח, שהופך אותו לבריא? לפניכם, חמשת הסגולות של תפוח

מתי האחרון אכלתם תפוח? בישראל, צריכת התפוחים היא גבוהה במיוחד – עם 180 תפוחים לאדם בממוצע השנה (זה אומר בערך תפוח אחד כל הימים). עם מעל 7,000 זנים. מה יש בו, בתפוח, שהופך אותו לבריא כל כך? הנה לפניכם, חמשת הסגולות של תפוח, שחשוב שתכירו:

# 1 – אינדקס גליקמי נמוך

האינדקס הגליקמי של תפוח הוא 42 – וזה אומר שמדובר במאכל לידינו ממיס על הגוף במיגוד הסוכרים ורמת הגלוקוז בדם. לשם ההשווא – האינדקס הגליקמי של פריכית אורז הוא 82, של אפונה ירוקה 51, של תפ"א מבושל 101, ושל בננה 46. האינדקס הגליקמי הנמוך של התוח, מלמד כי על אף הנושא המתוק והעובדה שאכן יש בו סוכרים (כ – 12 גרם סוכר בתפוח ממוצע במשקל 120 גרם), הסוכרים בתפוח לא יותר מכלי רכב.

# 2 – כמות גבוהה של סיבים תזונתיים

בתפוח ממוצע יש כחמישית מכמות הסיבים התזונתיים המומלצת למבוגרים. הצריכה של סיבים תזונתיים משפרת את חברת מערכת העיכול, משפרת את יכולת הספיגה של ערכים תזונתיים מן המזון. מי נשמת, צריכה גבוהה של סיבים תזונתיים היא נפלאה עבור מי הסובל מעצירות ומבעיות עיכול, הסיבים מעולים לדיאטה והורדה במשקל ומסייעים בהפחתת סיכון לסוגי סרטן של מערכת העיכול

# 3 – תפוח אחד ביום – הפחתה משמעותית של הסנטר לטרשת עורקים

מחקרים רבים מצאו קשר בין צריכה של יומיות של תפוחים והפחתה במחלות לב וכלי דם, כמו טרשת עורקים, שבץ ואירועים מוחיים, ואנגינה פקטוריס – מה שאנחנו קוראים לו "התקף לב". למעשה, מי שאכל תפוח אחד ביום האחרון בחודש וחצי – הפקת בעד 40% את רמת הכולסטרול המחומצן בדם. מחקרים אחרים מצאו קשר בין ירידה של סממני דלקת אצל מי שאוכל תפוח אחד ביום והגדרת ברמות הכולסטרול הטוב.

# 4 – שפע של ויטמינים ומינרלים

בתפוח אחד תמצאו עשרות ויטמינים ומינרלים שחשוב לצרוך התזונה, ביניהם: ויטמין א, ויטמינים רבים מקבוצת B (כולל ניאצין וחומצה פולית), ויטמין C, ויטמין E, ברזל, סידן, מגנזיום, אבץ, אשלגן, וכמויות קטנות של אומגה 3 ואומגה חומצות שומן רב בלתי רוויות).

# 5 – תפוחים הם תוספת מצויינת לתזונה תחת הדיאטה

מחקר מפתיע שנערך לשנת 2012 עם מאותן נשים שנבדקו, גילה כי תוספת של תפוח אחד ביום לתפריט – תגרום לכם לאבד משקל. הוסיף קלוריות לסך הצריכה הקלורית היומית – הנחקרות ירדו כשני קילוגרם בממדי שנה, מבלי לשנות שום דבר אחר בתזונה.

לאחר שעוררנו בכם חשק לאכול תפוח, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר ומזמין מגש פירות עשיר בתפוחים ועוד פירות בריאים ומפנקים. פרי גנך לספקת משלוחי סלסלת פירות בבאר שבע , מגשי פירות בראשון לציון הבא הערים באזור הארץ

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414