כך תהפכו את שולחן יום ההולדת לבריא

חגיגת יום הולדת היא תמיד זמן טוב לפנק את עצמנו ואת היקרים לנו. ארוחה טובה ובסופה שלל קינוחים מקושטים ומגוון חטיפים תמיד יעזרו ליצור אווירה חגיגית. יחד עם זאת, העוגות, השוקולדים והגלידות אומנם טעימים לנו באותו רגע אך לעיתים עלולים ליצור תחושה מעט כבדה ובחלק מאיתנו אף לא מעט רגשות אשם. המצב הזה הוא לא בלתי נמנע, עם מעט יצירתיות כיום ניתן להפוך כל שולחן יום הולדת למפגן מרהיב של צורות וצבעים מבלי להתפשר על הבריאות.

החיפוש אחרי שולחן יום הולדת בריא יותר

אז מה עושים? בשל המודעות העולה להשפעה של תזונה על הבריאות ניתן למצוא היום מגוון רחב של תחליפים דלי סוכר ודלי שומן למגוון הקינוחים שאנו נוהגים לאכול במסיבות ובימי הולדת. גלידות סורבה במקום גלידות על בסיס שמנת, עוגות וקאפקייקס מעוצבים המכילים תחליפי סוכר וחטיפים דלי שומן כמו פופקורן ובייגלה מהווים אלטרנטיבה בריאה יותר ממה שנהוג לשים על מרבית שולחנות יום ההולדת. יחד עם זאת, הטעם של חלק מהמוצרים הללו לעיתים נופל בהשוואה למוצר המקורי ואוכל בינוני ויום הולדת הם לא שילוב אידיאלי בלשון המעטה.

ממש מתחת לאף – הפתרון המושלם לכל חגיגת יום הולדת

במקום ללכת לחיקוי של המקור, עדיף ללכת על הממתקים של הטבע, פירות הן הפתרון המושלם לקינוח מזין וטעים להפליא. סידורי פירות יהפכו כל קערה ססגונית של פירות לחגיגה לעיניים עם שלל סידורים מסוגננים. קיימים שלל גדלים וסגנונות שיאפשרו לכם להזמין בדיוק לפי כמות האורחים שיבואו ולפי הטעם האישי של חתן או כלת יום ההולדת. מגש מרענן  ומעוצב של פירות העונה יעניקו לכל יום הולדת אווירה של חופשה יוקרתית ויגרמו ללא מעט אורחים לשלוף מצלמות ולתעד לסטורי, לא ריגוש שקערת פופקורן משמימה או כדור גלידה רגיל למדי יוכלו לעורר.

בעזרת סידור הפירות הנכון, לשמח את האורחים ואת ילד או ילדת היום הולדת שלכם  נעשית פעולה פשוטה למדי. בהתראה של רגע, הזמנה של מגש פירות יפתור לכם גם את נושא הקישוטים והאווירה הייחודית במסיבה וגם את נושא הכיבוד. כל שנותר לכם עתה הוא לחגוג את היום המיוחד עם האנשים היקרים לכם.

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414