מגש אירוח או לבשל לבד

מתכנן אירוע גדול או קטן, יודע כי בזמן שהתכנון האירוע, עולה תמיד השאלה "האם כדאי לבשל את המדינה שיוגש באירוע? או שמא כדאי להזמין מגשי אירוח או כל הכבוד אחר למוזמנים?". אוכן, ההתלבטות מוכרת, וזאת האיש שלעתים, הזמנת כיבוד מחברת קורץרינג או מחברה למסעדת  מגשי אירוח,  סושי, פירות טריים, מנות ביס ועוד – אפשר להיות נכונה יותר עבור הצרכים שלך. כמו כל חסכונית יותר בכל הנוגע לזה זמן, כסף ומשאבים.

האם הזמנת מגשי אירוח נחשבת יעילה יותר?

כאשר אנו מתכננים מסיבה, חגיגה, הרמת כוסית, אירועים גדולים או קטנים, פרטיים או עסקיים – אנו עסקים בלא מעט פעולות, ביניהן: בחירת לוקישיין, הזמנת אורחים, קניית מתנות, עיצוב המחב בו תתקיים החגיגה ועוד. הם צריכים לדאוג גם לכבוד ראוי, אבל לעשות זאת בצורה אחרת ולא תעבד או תפגע בשאר התכנונים. בגלל, רבים מעדיפים להזמין כיבוד לאירוע, לא לבשל לבד כמות גדולה של מנות עבור כלל המוזמנים.

יתרונות במגשי אירוח

אם טרם בחרתם את הדרך בה תגישו כשאבד למוזמן שלכם, כדאי לדעתו כי מגשי אירוח מה היו בדרך קלה ונוחה להרגיש אוכל למוזמנים. המגשים, נארזים בדרך כלל על פי מומחים בתחום הקייטרינג, אשר היו לבחירה שלכם: מארגנים את המגשים בקופסאות סגורות. האריזה נעשית בעת שמירה על הטריות והדרך הגשה יעילה.

אירועים פרטיים, כאלה שמאורגנים במקום העבודה, במרחבים פתוחים, או סגורים. אחרת שמגשים כאלה מה שהם פתרונות מושלם.

מגשי אוכל אשר הגיע למקום אחר: דורשים בדרך כלל חימום מהיר, כאשר הציבור נמצא במקום אחר: פשטידות, טורטיות, סלטים חמים ועוד. מגן קרות כמו סנדווצ'ונים,  סושי פירות  (טרנד לוהט וצבעוני נראו מעולה באירועים),  מגשי פירות,  מגשי מאפים, ושאר מנות המתכונים עבור צמח, טבע ואנשים שאוהבים אוכל טוב ומושקע.

לסיכום, מגשי אירוח שכוללים: סושי פירות, פשטידות גבינות, מאפים, לחמים טריים, סלטים ועוד – יהוו פיתרון מושלם בזמן ארגון אירוע, הם יראו נפלא על כל השולחן! לא רבים בבוחרים דווקא בצורת הגשה כזאת, ולא בבישול אוכל עבור האירוע.

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414