רעיונות למשחק הגמד הענק

אולי חלק מכם היו בגיל בית ספר בפעם האחרונה שהם שיחקו בגמד-ענק, אבל היום, בכל חברה שמכבדת את עצמה, עושים גמד-ענק לפחות פעם בשנה בשביל הגיבוש, הכיף והיציאה מהשגרה, וזה אפילו יותר כיף בתור מבוגרים! אבל אם באמת עבר כל כך הרבה זמן מאז הפעם האחרונה ששיחקתם, אתם צריכים כמה עצות טובות כדי להצליח להפתיע את הענק שלכם. אף אחד לא רוצה להיות הגמד המבאס של המשרד, נכון?

אבל מה קונים?!

ברוב המקרים, המשחק נמשך שבוע שלם, במהלכו אתם לא צריכים להגזים עם מתנות מושקעות מדי, אפשר להסתפק במאפה קטן מהבית קפה שלמטה, בכוס קפה על הבוקר, בעציץ קטן או במדבקות למחשב – השמיים הם הגבול.

אחרי שעברתם את כל השבוע עם פינוקים קטנים, צנועים אך נחמדים, היום האחרון הוא הזמן שלכם להפציץ. זו ההזדמנות להפוך לאגדה של המשרד, לגמד שאף אחד לא הצליח להשתוות לו, או אם כל זה פחות מדבר אליכם – זו אחלה הזדמנות פשוט לפנק את הגמד שלכם מכל הלב. קבלו כמה הצעות למתנות מקוריות לגמד-ענק שכולם יאהבו:

  1. מגש פירות – מתנה יפהפייה ומרשימה שתיתן לכם את אפקט ה"וואו" בלי להתאמץ. טעים, מרענן, טרי, בריא, יש מגוון אדיר של מגשים בגדלים שונים, סוגים שונים ועם תוספות מפתיעות, יש בהם פירות שלא פוגשים כל יום והכל נראה כל כך מפתה – אין גמד שלא יתלהב.
  2. סושי פירות – רוצים לקחת את זה צעד אחד קדימה? לכו על סושי פירות! רולים של "סושי" ממגוון סוגים של פירות ממולאים בממרחים טעימים, פירות נוספים, אגוזים מסוכרים, שוקולדים ושבבי קוקוס מלמעלה, הכל טרי, צבעוני ויפהפה – איך אפשר להתחרות בזה?
  3. זר פרחים – אי אפשר לטעות עם פרחים, מתנה שתמיד כיף לקבל, מכל הסוגים ובכל הצבעים.
  4. מארז חלבה/ פירות יבשים – עוד מארז משמח ומפנק הוא מארז של חלבה מסוגים שונים או של מגוון פירות יבשים. גם טעים, גם יפה וגם מקורי! קחו בחשבון שחלבה ופירות יבשים הם מאכלים שלא כולם אוהבים, אז זו מתנה שמצריכה היכרות מסוימת עם הרגלי האכילה של הענק שלכם.
  5. סט פונדו שוקולד – סט להכנת פונדו שוקולד שמגיע עם שוקולד איכותי – מי צריך יותר מזה?
  6. בקבוק אלכוהול יוקרתי – ה-מתנה שתמתג אתכם כמביני עניין. אבל כדי שזה יעבוד, גם כאן מומלץ להכיר את הרגלי השתייה של הענק – שיבאס? ג'ק דניאלס? גרייגוס? מה עושה לו את זה?
  7. מארז של פרלינים/ שוקולדים מובחרים – באמת שאין צורך בהסברים.

בחרתם? אין ספק שיצאתם הגמדים הכי משקיענים. כל שנותר הוא לאחל לכם שתזכו לתשואות שמגיעות לכם, ולא פחות חשוב – למתנה מפנקת במיוחד מהגמד שלכם.

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414