מתנות ליולדת – מה כדאי לשלוח?

אם חברה קרובה שלכם ילדה לא מזמן, אם קרוב המשפחה האחרון עדיין בחדר הלידה, או אם אתם רוצים להפתיע ולשמח כל אישה שהביאה תינוק לעולם – ישנה דרך לעשות זאת בצורה מקורית וקלה! למשל, אפשר לפרסם כל מתנה שתרצו עבור כל אחת, ואחת יכולה להזמין משלוחים של מגוון מתנות עד לבית היולדת, או למחלקת היולדות בבית הספר.

אני יודע שמתנות ליולדת אפשר לפרסם לאם הטרייה?

הנה כמה רעיונות מעולים עבור מתנות ומשלוחים:

סלסלת פירות  – כאשר אישה יולדת, היא צריכה לחזק את גופה ולצרוך את כלל הוויטמינים הדרושים לחיזוק מערכות גוף. פירות סטיילים שונים, מכילים ויטמינים חיוניים לגוף, כמו ויטמין D, C, K ועוד. אולי אפשר לחזק את המערכת החיסונית. הזמינו מגשי פירות שיש להם מגוון רחב של פירות טריים, צבעוניים וטעימים. יש לך משלוח חינם בו הטרנד החדש והוא: סושי פירות. מגש זה, צבעוני ומקורי, בו מגולגלים פירות אחד בשני ממש, כמו בהכנת סושי! מה שמקנה את היכולת לאכול רולים של פירות טריים וטובים בביס אחד.

זרי עוגיות  – מתנה שנית שיכולה לשמח כל אחת, היא זר עוגיות טריות. בחנויות הממתקים, אפשר לבחור זרים שמכילים מגוון עוגיות חמאה בעיצובים שונים, כמו בעיצוב עגלת בית, ברווזונים, קאפ-קייקס ובמגוון רעיונות יצירתיים. זרים אלה נחשבים מתנה מושקעת ומפתיעה, שתשמח כל אישה שהביאה תינוק לעולם!

מארז מתנה לתינוק ולם  – אופציה נוספת שאפשר לבחור בה, היא מארזי השי המוכרים, שם כל מה שצריך עבור הימים הראשונים של התינוק בעולם. מארזים אלה מכילים טטרות, טיטולים, סינר, בקבוק, צעצוע, מגבת לתינוק, חלוק לרך הנולד, אחרת תכשירי טיפוח לאם. מגשים אלה הם מתנה נפוצה שרוכשים רבים עבור יולדות, ולמרות היותה פחות מקורית: היא בהחלט שימוש עד מאד.

זר פרחים גדולים ומרשים  – אם אתם לא רוצים להסתכל יותר מידי בבחירת המתנה, תמיד אפשר וכדאי לפרסם ליולדת, זר פרחים גדול ומרשים. בחרו זר שמתאים ללידה. זר כזה יראה נפלא גם בבית הבית הספר! וכמובן שיוסיף אושר וחן אל ביתה של האם הטרייה.

לסיכום, מתנות ליולדת ישנן רבות, בשבירה מקורית במתנה יוצאת דופן – תקנה אושר לאם הטרייה ותשמש אותה בימי ההתאוששות, אחרי הלידה.

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414