מתנות קטנות לעובדים שחייבים להכיר

לקראת תקופת החגים מעסיקים רבים מעניקים לעובדים שלהם שי לחג. יש חברות שבוחרות להעניק  תווי קנייה, מקומות עבודה אחרים יתנו בונבוניירות או יינות יקרים, כל שנה אותה גברת ולמען האמת, בלי שינוי ממשי באדרת. מעסיקים שרוצים לבטא את הערכתם לעובדים יגלו שיש אפשרויות אחרות, לא יקרות יותר אך מרגשות ומשמחות הרבה יותר מאותן מתנות שחוזרות על עצמן שנה אחרי שנה. אז מהן אותן אופציות מסקרנות? המשיכו לקרוא ולא תתאכזבו.

סידורי פירות – המתנה המרעננת והמפתיעה של החגים

אם אתם מאותם מעסיקים שרוצים את המיטב עבור החברה שלהם, סידורי פירות הם אופציה מלהיבה שתרגש כל עובד. סידורי פירות הן מן המתנות הססגוניות ביותר שקיימות כיום בשוק, כזאת שקצת חבל לאכול מרוב שהיא יפה. בנוסף, המגוון הרחב של הפירות יבטיח שכל עובד ייהנה מסידור שכזה בין אם הוא שוחר בריאות אדוק או חובבת מתוק מושבעת. מגשי הפירות מגיעים בשלל גדלים, עיצובים וסוגי פירות טריים בהתאם לעונה, כך שתוכלו למצוא בדיוק את סוג המגש שיתאים לחברה שלך.

שוקולד – לא המתנה הסולידית שהכרתם עד היום

אפשרות מסקרנת נוספת היא של סידורי שוקולד מיוחדים. בשוק יש היצע אינסופי של שוקולדים ופרלינים באיכות גבוהה ביותר. יחד עם זאת שוקולד, טעים ככל שיהיה היא מתנה שלא מותירה יותר מידי רושם ולא פעם יצא לרובנו למצוא עמוק בארון בונבוניירה שנשכחה והספיקה להתקלקל ממזמן. שוקולד באיכות גבוהה אשר עוצב בידי יד מקצועית מיומנת יבטיח חוויה קולינרית שלא תשכח במהרה.  סושי עשוי משוקולד? זר חגיגי מלא נוגט וקרמל? כיום ישנם סוגים יצירתיים של עיצובים שכמותם לא יצא למרבית העובדים לקבל מעולם.

הסוד לעובדים מאושרים נמצא בפרטים הקטנים

מקום העבודה הוא לא פחות מבית שני עבור רבים מהעובדים. לכן, כאשר מעסיקים מקדישים מחשבה ויצירתיות בבחירת מתנות לחג עבור עובדיהם הם למעשה מטפחים סביבת עבודה נעימה יותר ועובדים מרוצים יותר. מתנות יפות וטעימות אשר משאירות טעם של עוד הן דרך טובה לחזק את המורל במשרד ולהבטיח חג שמח לכל עובדי החברה.

 

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414