סושי פירות טבעוני

אנחנו לא יודעים מתי בפעם האחרונה ביקרתם בסושייה, אך מתחייבים שסושי כזה – לא ראיתם בתפריט: סושי פירות מתוק העשוי מקוקוס, דפי סויה, פירות ואגוזים! הסושי מרהיב בנראותו, מרקמיו נעים בין פריכות לרכות והטעם – עליו נוכל לספר לכם המון, אך עד שלא תטעמו, לא תבינו! תנו לעיניים להתרגש ולחך לחגוג – מגש סושי מתוק חובה על כל שולחן אירוח, בכל אירוע ובכל הרכב!

מחפשים קינוח טבעוני מתוק ומפתיע? סושי מקוקוס ופירות!

כטבעוניים, דרך קבע אתם מחפשים אחר "הדבר המתוק הבא" – הקינוח שילהיב, ימתיק וישמח אתכם. עם זאת, מרבית הקינוחים הטבעוניים מבוססים בעיקר על חומרים מעובדים והמון סוכר. להתפשר על הבריאות בשם הטבעונות? בוודאי שלא! סושי הפירות מציע לכם חלופה מאוזנת, בריאה וטעימה. התפנקו בעצמכם ופנקו את הקרובים אליכם!

הסושי המתוק – לא רק לטבעוניים!

מגשי הסושי המתוק טבעוניים, שכן אינם כוללים מרכיבים מן החי. חשוב לציין כי ניתן לארח איתם או לשלוח אותם כמתנה גם לאנשים שאינם חיים לפי אורח החיים הטבעוני. המרקמים, הססגוניות והטעם העדין והמפנק – כל אלו הופכים את מגשי הסושי המתוקים למתנה אידיאלית – לכל אחד ובכל אירוע! אם אתם מתלבטים בין סלסלת פירות למגש סושי טבעוני ומתוק, דעו כי באפשרותכם לשלוח מגש פירות מעורב הכולל את שניהם. כך יוצרים חוויה מתוקה ובלתי נשכחת!

 

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414