אנשים יודעים שבדיאטה כדאי להם להפחית פחמימות, לאכול הרבה ירקות ולהחליף ממתקים בפירות. איך עושים את זה נכון, כיצד משלוח פירות יכול להיות מתנה מושלמת לאדם בדיאטה ואילו פירות נחשבים לדלי קלוריות במיוחד? הכנו עבורך מדריך שיסייע לך לבחור את הפירות הטובים ביותר לתקופת הירידה במשקל. 

מדוע מומלץ לשלב פירות בתקופת הדיאטה? 

אין ספק שלא פשוט לעשות דיאטה, במיוחד בימנו שיש כל כך הרבה מזונות משמינים מפתים מעבר לפינה. עם זאת, מי שכבר נכנס לדיאטה רצוי שיתעקש להמשיך בה גם עם מעד פה ושם, וכדאי גם לסייע לו בעזרת מגשי פירות במידה ורוצים להביא לו משהו טעים. הפירות טעימים, מתוקים ורובם אינם משמינים אם אוכלים אותם במידה, וגם, מי אמר שמתוק זה אסור בכלל? הרי אם נמנע מעצמנו סוכר לחלוטין הגוף יסבול ממצוקה, לכן כדאי לספק לו את הפירות עם הסוכר הטבעי בהם, אך גם כדאי לברור ולאכול את הפירות שיוכלו לסייע בצורה הטובה ביותר לדיאטה. 

על פירות דיאטה ומה שביניהם 

כאשר אנו מדברים על צריכת פירות בדיאטה, כדאי לדעת שלא מדובר רק על אילו פירות לצרוך, אלא גם על מתי יש לצרוך אותם וכיצד. קודם כל, תמיד כדאי שיהיה בתיק תפוח או בננה למקרה בו נשארים רעבים. תמיד יהיה עדיף לאכול אותם על פני ג'אנק פוד או משהו שנתפוס על הדרך רק כדי למלא את הבטן. שנית, תמיד כדאי להחזיק בבית קצת אגוזים לנשנוש שאינו מתוק ותמרים קרים במקרר עם הקפה, זאת כתחליף לנשנוש מתוק של פחמימה שאינה טובה לגופנו בתקופת דיאטה. 

אילו פירות מומלצים במיוחד בדיאטה ומדוע? 

יש לא מעט פירות בדיאטה שיסייעו לשמירה על המשקל ואף יעודדו ירידה במשקל. האבטיח מסייע מאוד בדיאטה כיוון שהוא משביע והוא מבוסס בעיקר על מים. הוא דל בקלוריות למרות מתיקותו הרבה ותענוג לאכול אותו קר בימי הקיץ החמים. האשכולית מומלצת במיוחד כיוון שיש לה תכונה של תחושת שובע שמסייעת מאוד לדיאטה, תכונה זו קיימת גם באגסים. פירות יער מומלצים מאוד בתקופת דיאטה כיוון שיש בהם הרבה מרכיבי נוגדי חימצון שטובים בכלל לבריאות אך גם למחזור הדם ולמערכת העיכול בכלל. פרי דל קלוריות למרות מתיקותו הנפלאה הוא המנגו, שנחשב לרכיב מעולה בתקופת הדיאטה וכמובן שכבר הזכרנו את התפוח שעשיר בסיבים וגם הוא מומלץ מאוד לאכילה בתקופת הדיאטה. 

כמה פירות מומלץ לאכול ביום? 

לפירות בתקופת הדיאטה יש חלק חשוב מאוד גם בחילוף החומרים, גם לפעילות מערכת העיכול וגם לזירוז חילוף החומרים. כמו כן, הם מהווים מקור סוכר בריא לו הגוף זקוק גם בתקופות דיאטה, ואולי בעיקר בתקופות אלה. הפירות המומלצים הם תפוחים, תמרים, בננות, אבטיח, אננס, תותים, מלון וקיווי. כמו כן, מומלץ לשלבם עם אגוזים שונים אך כמובן שיש לעשות זאת במתינות רבה. בגדול, מומלץ בתקופת דיאטה לאכול בין 2-5 פירות ביום, כאשר יש לשים לב לכמויות ולזמני אכילת הפירות. מומלץ למשל לאכול את הפירות בתור ארוחות הביניים, למשל בין ארוחת הבוקר לארוחת הצהריים, בארוחת הארבע ולפני אימון ספורט. 

לא רק לדיאטה, גם לעוסקים בספורט

אמנם אנחנו מדברים כאן על דיאטה, אך כאשר אנו מדברים על דיאטה אנו למעשה מדברים גם על עיסוק בחיטוב ובשמירה על כושר. מומלץ ביותר לאנשים שעוסקים בספורט באופן קבוע לצרוך פירות כשעה לפני האימון או כנשנוש בריא לאחר האימון. צריכת הפירות גם מסייעת לשרוף קלוריות בתבונה, אך היא גם מסייעת בבניית השרירים בגוף ולקבלת התוצאה האפקטיבית ביותר מן האימון. 

דיאטה פירות

דיאטה פירות

 

מתנה מושלמת ומתוקה לאדם ששומר על המשקל

אנשים ששומרים על המשקל או בדיאטה תמיד ישמחו לקבל מתנה טעימה ומתוקה שתסייע להם לא לשבור דיאטה. תארו רק כמה זה יכול להוות מכשול לקבל גלידה טעימה או שקית שוקולדים נהדרת לכבוד יום הנישואין כאשר כל מה שאתם מנסים לעשות הוא להימנע ממאכלים כאלו. 

במקום שוקולדים ומאכלים משמינים ניתן לבצע משלוח פירות בדמות מגש פירות, סלסלת פירות או אפילו סושי פירות אם רוצים לתת מתנה עם קצת הומור. בסוף מה שחשוב הוא שמי שיקבל את המתנה יהיה מאושר, שיהיה לו טעים אך גם שהדיאטה לא תישבר. 

מיוחד לגולשי האתר - 10% הנחה על כל המוצרים!

למימוש הקופון הוסיפו את הקוד 10preoff בעגלת הקניות