מגשי אירוח בכפר סבא

מגשי אירוח כפר סבא לאירועים: פרי גנך מגשי אירוח בכפר סבא – מאכלים מלוחים ועד מאכלים מתוקים. כולם טריים, מבוצעים בקפדנות מחומרי גלם משובחים

מגשי אירוח מתאימים לפרסם אירועים – אירועי חברה, אירועים עסקיים, אירועים משפחתיים, ימי הולדת – ועוד. הם מתאימים לכל מי שיש לו תאווה לא יכול ואוהב לענג את חוש הטעם שלו. בסדר להזמין מפרי גנך מגשי אירוח מלאי כל טוב – ממאכלים מלוחים ועד מאכלים מתוקים. כולם טריים, מבוצעים בקפדנות ומורכבים מחומרי גלם משובחים.

אם אתם מתכננים אירוע בכפר סבא, מגשי אירוח יכולים להיות פתרון נהדר עבורכם. הם מציעים מגוון רחב של אפשרויות, כך שתוכלו למצוא את המגש המושלם עבור סוג האירוע שלכם.

מגוון רחב של מגשי פירות מעוצבים, כולל מגשים מיוחדים לאירועים. החברה משתמשת בפירות טריים ואיכותיים, ומשלבת צורות חיתוך מיוחדות ופרחים טריים כדי ליצור מנות מרהיבות.

אנחנו משקיעים בכל אחד מהמגשים שלנו ויורדים עד לפרטים הקטנים ביותר. הם מעוצבים ונארזים באהבה – הכל מסודר, מוקפד ואסתטימלי. פירות להזמין פירות עסיסיים בעונה, פירות יבשים ממולאים, סושי פירות, כריכים, טורטיות, בורקיטס, פחזניות ומאפים ומאכלים נוספים. תחת הכבישים המוזמנים או הדרך השנייה לבחור את הגודל המפתח שתקבלו.

אם אתם צריכים מגשי אירוח בכפר סבא, לא משנה באיזה אירוע ציבור, חברת "פרי גנך" היא הכתובת עבורכם. הזמנה אחת תתפח עם הזמן להזמין עוד – ואנחנו בטוחים בזה! המשלוח יגיע לידו בזמן ותקבלו גם מסרון שמבשר על מסירתו המוצלחת. 17:00 – תקבלו את ההזמנה עוד היום, אם אתם אתם מעוניינים.

מידע על הטלפון 1-700-500-414 על מנת לקבל מידע נוסף והגדרת מגשי אירוח נפלאים וששירים במאכלים נהדרים. מלבד מגשי אירוח בכפר סבא והשרון, אנחנו עושים משלוחים לכל אזור בארץ והאוכל שלנו כשר בהשגחת הרבנות.

מגשי אירוח לאירועים בכפר סבא

מגשי מתוקים: מגשי מתוקים הם אופציה נהדרת לסיום אירוע. הם מציעים מגוון רחב של עוגות, עוגיות, קינוחים ועוד.
מגשי גבינות: מגשי גבינות הם אופציה קלאסית לאירוע שלכם. הם מציעים מגוון רחב של טעמים וטקסטורות, כך שתוכלו למצוא משהו לכל אחד.
מגשי פירות: מגשי פירות הם אופציה בריאה וטעימית לאירוע שלכם. הם מושלמים עבור אירועים קיציים או אירועים שבהם אתם רוצים להציע משהו קליל ומרענן לאורחים שלכם.
מגשי כריכים: מגשי כריכים הם אופציה פופולרית למגוון רחב של אירועים, כולל אירועים רשמיים ופחות רשמיים. הם מציעים מגוון רחב של טעמים ומרקמים, כך שתוכלו למצוא משהו לכל אחד.

5/5 - (1 vote)
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר כפר סבא | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414