מגשי אירוח מודיעין

מגשי אירוח מודיעין - הזמנת מגש פירות חתוכים לאירוע, פלטת פירות מעוצבת לאירועים במודיעין! מגשי אירוח מודיעין כדי לפנק את האורחים עם פרי בריא וטרי

מגשי פירות במודיעין? פלטת פירות לאירועים באיזור מודיעין? הזמנת מגשי אירוח מודיעין עד הבית או מקום האירוע

איך אתם אוהבים את האירועים שלכם? אם אתם אוהבים אותם שופעים ומלאים בכל-טוב ואסתטיים לעין, אז מגשי אירוח במודיעין יושבים עליכם "בול". הם מתאימים לכל התכנסות של אנשים – ישיבות צוות, אירועי חברה, כנסים, הרצאות, בר ובת מצוות, ימי הולדת, מפגשים משפחתיים – ועוד.

בראש ובראשונה, יש לנו מגשי פירות ומגשי סושי שוקולד להציע לכם. אלו פירות טריים, עסיסיים, שנמצאים בדיוק עכשיו בשיאם ומתכתבים עם העונה הנוכחית בשנה. בדיוק בשל כך, הם גם מתחלפים עם הזמן. הם ייחתכו עבורכם במקום ויארזו באופן מסודר ומהודר, ואז ישלחו אליכם בתנאי קירור אידיאליים. מלבד פירות העונה, אנחנו מציעים גם מגשי אירוח במודיעין הכוללים פירות מיובשים ממולאים ומתוקים במגוון גדלים, שמאוד כדאי לכם לבדוק ולהזמין.

בנוסף לכל הפירות, לא חסרות אצלנו אפשרויות. הרבה מאוד מאפים עם בצק אוורירי ומילויים עשירים גם יוכלו להגיע למפתן הדלת של האירוע שלכם. חלקם מלוחים, חלקם מתוקים, כולם טעימים. תוכלו להזמין גם כדורי שוקולד, פרלינים, יין – ומה לא.

מגשי אירוח במודיעין ובכל אזור בארץ יכולים להגיע אליכם עוד היום או ביום האירוע שלכם ומומלץ לבצע הזמנה בהקדם. הזמנות ניתן לבצע דרך האתר או דרך מרכז ההזמנות הארצי במספר 1-700-500-414. העניקו לעצמכם ולמוזמנים שלכם הזדמנות להתענג על אוכל עסיסי ועשיר בטעמים, שיגיע ארוז בצורה אסתטית, אלגנטית ומושקעת. ככה זה כששמים את הלב בהכנה.

קצת על מודיעין

מגשי אירוח מודיעין

מודיעין, אשר שמה המלא הוא מודיעין-מכבים-רעות, היא עיר במרכז ישראל הממוקמת בין תל אביב לירושלים, ומהווה חלק ממחוז המרכז. העיר נוסדה בשנת 1996 על פי תוכנית של האדריכל ישראלי משה צור. מודיעין מתפרסת על שטח רחב ומכילה מספר יישובים קטנים ושכונות.

בשנים האחרונות, חוו תושבי מודיעין צמיחה דמוגרפית ותיאורגרפית מהירה, בשל מיקומה המרכזי והקרבה לשני הערים הגדולות בישראל – ירושלים ותל אביב. מודיעין נחשבת לעיר מתוכננת ומודרנית, הכוללת תשתיות ציבוריות מתקדמות, בתי ספר, פארקים, מרכזי קניות ומתחמים תעשייתיים.

העיר משמשת בית ומקום עבודה לתושבים רבים מגזעים, רקעים דתיים ותרבותיים שונים. בנוסף למגזר היהודי, קיימת גם קהילה ערבית בעיר. מודיעין מתגאה באיכות החיים הגבוהה של תושביה, בזכות התיאורגרפיה הירוקה והמתוכננת היטב, האוויר הטוב והמגוון התרבותי.

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר מגשי אירוח מודיעין | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414