מגשי אירוח הוד השרון

מגשי אירוח בהוד השרון: מחפשים מגשים מעוצבים לאירועים בעיר הוד השרון? מגשי אירוח בהוד השרון יעשירו אותו בטעמים ומראות מלבבים וטעימים כאחד!

מגשי אירוח הוד השרון

יש לנו רעיון מצוין עבורכם. כשיש סיבה למסיבה, כדאי להוסיף לה עוד סיבה. אם אתם עורכים איזשהו אירוע בקרוב, קטן ועד גדול, מפרטי ועד עסקי, במשרד, בבית, באולם – מגשי אירוח בהוד השרון יעשירו אותו לטעמים ומראות מלבבים וטעימים כאחד. הצוות שלנו יטפל בכל מגש באופן הפרפקציוניסטי והמתחשב ביותר, ממש כאילו היה האתר בהזמנה למשפחה האישית שלו.

מה בתפריט? הרבה מאכלים. גם מלוח וגם מתוק. הרבה מאפים נפלאים שישראלים אוהבים – בורקיטס ים תיכוניים, טורציות, קרואסונים, בורקסים, פחזניות, רוגלך, גביניות – ועוד. בגדרת המתוקים תקבלו טעמים לבן וניל, שוקולד, קינמון וחמאה. בגדרת המלוחים תקבלו תרד, גבינה, פטריות, גבינות, פיצה – ועוד. אף אירוע לא שלם בלי מאפים שמנמנים.

מלבד מאפים, הרבה ירקות ופירות שנמצאים בדיוק עכשיו בעונה יודעת להיחתך בקפידה ומיארז עבורכם, כולל סושי פירות ופירות מיובשים ממולאים. מגשי אירוח בהוד השרון הבא בכמויות וגדלים שונים ובהתאם לכבישים המוזמנים שלך, כך שתוכלו לבחור את המפתח שמתאים בדיוק לכם. אנחנו נדאג של כולם יהיה מה לאכול ושאף אחד לא יישאר רעב, אלא שבע ומרוצה.

מגשי אירוח בהוד השרון יגיעו אליכם אם תתקשרו למרכז האמנות הארצי שלנו מספר 1-700-500-414 או בהזמנה הדרך לאתר. . להזמין גם בקבוק יין, פררו רושה ותוספות מיוחדות נוספות. אם תמהרו להזמין, המשלוח יודע להגיע אליכם עוד היום. יש לך הזדמנות לשמח ולאחד לבבות – מגשי אירוח איכותיים הופכים כל אירוע לחגיגה, וכל חגיגה למסיבה.

אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר מגשי אירוח הוד השרון | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414