מגשי אירוח בנתניה

מגשי אירוח נתניה - מגשים מעוצבים עם פירות חתוכים לאירועים (פלטות פירות) בנתניה. משלוח מהיום להיום לנתניה של מגש פירות לאירוח כשר, מעוצב וטרי!

מגשי אירוח בנתניה – מגשים מעוצבים עם פירות חתוכים לאירועים (פלטות פירות) בנתניה. משלוח מהיום להיום לנתניה של מגש פירות לאירוח כשר, מעוצב וטרי!

בא לך להעניק מגש אירוח באיזור נתניה?

דמיינו לעצמכם שפע של מאכלים נפלאים וטריים, מסודרים במגשי אירוח צבעוניים, מהודרים ומוקפדים, שנשלחים אליכם בהזמנה ומגיעים כשהם מוכנים לאכילה ורק מחכים לנגיסה. בין המאכלים הללו ניתן למצוא מגשי אירוח הכוללים את פירות העונה, פירות מיובשים ממולאים, סושי שוקולד, מאפים מלוחים ומאפים מתוקים, כריכים, קרואסונים, פחזניות, כדורי שוקולד – ועוד.

המגשים האלה מיועדים בראש ובראשונה לאירועים מסוגים שונים, כולל אירועים משפחתיים, אירועים עסקיים, ימי הולדת ואירועי חברה. לא משנה אם אתם נמצאים במשרד, באולם, בבית או במיקום חיצוני כלשהו, מגשי אירוח בנתניה יפתחו לכם את התיאבון ויסגרו לכם פינה.

מגשי אירוח בנתניה – היתרונות

אמנם אומרים שאין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל נספר על הפירות שלנו שהם טריים ונחתכים בסמוך למשלוח, ושכל מגש פירות מקבל מהצוות שלנו מנה גדושה של אהבה במהלך ההכנה. המאכלים טריים ועסיסיים ונארזים באופן אסתטי במארז נפלא. אנחנו רוצים שתמשיכו להזמין מאיתנו ועושים את המיטב בכל הזמנה.

כל האוכל שלנו כשר בהשגחת הרבנות. הזמנות ניתן לבצע דרך האתר או באמצעות מרכז ההזמנות הארצי במספר 1-700-500-414. להזמנת משלוחי מגשי אירוח בנתניה תוכלו להוסיף גם תוספות נפלאות כגון פררו רושה ובקבוק יין. הזמנות עד השעה 17:00 בין הימים א' ל-ה' ועד השעה 13:00 בימי ו' יסופקו עוד באותו היום. מהרו להזמין ותוכלו ליהנות ממגשי אירוח בנתניה ולשדרג את חווית האירוח שלכם פי כמה.

5/5 - (1 vote)
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר נתניה | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414