מגשי הפירות המומלצים כתוספת לקייטרינג חלבי

דמיינו לעצמכם את זה: מבחר פירות טריים ומלאי חיים, המסודרים בקפידה על מגש הגשה אלגנטי, יוצרים פינוק ויזואלי לעיניים תוך שהם מציעים חוויית טע…

דמיינו לעצמכם את זה: מבחר פירות טריים ומלאי חיים, המסודרים בקפידה על מגש הגשה אלגנטי, יוצרים פינוק ויזואלי לעיניים תוך שהם מציעים חוויית טעם מענגת לחך. עכשיו דמיינו שאתם מגישים מגש פירות מענג שכזה לצד הקייטרינג החלבי שלכם, ומעצימים את החוויה הכוללת עבור האורחים שלכם. מסוקרן?

אם כן, הצטרפו אלינו להתעמק בעולם מגשי הפירות ולשתף אותנו בהמלצות שלנו ליצירת הליווי המושלם לאירוע הקייטרינג החלבי שלכם, שישאיר את האורחים שלכם מתרשמים ומרוצים. החל מבחירת הפירות המתאימים ביותר ועיצוב מגשים משובחים ועד שליטה באמנות הפרזנטציה, אנחנו דואגים לכם.

סוגי פירות שיש לקחת בחשבון

כאשר יוצרים מגש פירות לקייטרינג חלבי, חשוב לבחור מגוון פירות שיתאימו לטעמים והעדפות שונות. פירות העונה לא רק מציעים טעם רענן וטעים אלא גם תורמים לאסתטיקה של המגש, מה שהופך אותו לתוספת שאי אפשר לעמוד בפניה לכל אירוע קייטרינג. כאן נדון בסוגי הפירות שמשתלבים מצוין במגשי פירות ומספקים איזון מושלם בין טעם, מרקם וצבע.

ראשית, הקפידו לכלול פירות המציעים איכות מרעננת, כמו תותים מתוקים, אבטיח עסיסי ואננס חריף. פירות מתוקים אלה מספקים את האיזון האידיאלי לאלמנטים המלוחים יותר על מגש קייטרינג חלבי. בנוסף, אל תירתעו מלכלול פירות בעלי מרקמים ייחודיים, כמו תפוחים פריכים, ענבים עסיסיים וקיווי חלק. פירות אלה לא רק משפרים את חוויית האכילה הכוללת, אלא מוסיפים אלמנט מפתה ויזואלית למגש.

שקלו לשלב פירות שאולי לא נמצאים בדרך כלל על מגש פירות טיפוסי, אבל יעשו רושם מתמשך. פירות כמו תאנים, אוכמניות, דובדבנים ורימונים יכולים להעניק מגע של יוקרה ותחכום. בבחירת פירות, שימו לב להימנע מאלה שנוטים להשחים במהירות או קשים להכנה, כמו בננות או אבוקדו. פירות אלה יכולים לאבד את המשיכה החזותית שלהם, להשפיע על הצגת המגש כולו.

תערובת מאוזנת של פירות מתוקים, חמוצים ועסיסיים תספק העדפות שונות של האורחים ותבטיח תערובת הרמונית של טעמים ומרקמים. בחלק הבא נדון כיצד לבחור את גודל המגש הנכון ואת עיצובו כך שיתאים למגוון הפירות וליצור פלטת פירות מהממת ויזואלית לאירוע הקייטרינג החלבי שלכם.

בחר את גודל המגש והעיצוב המתאימים

כאשר יוצרים מגש פירות לאירוע קייטרינג חלבי, חשוב לבחור את גודל המגש והעיצוב המתאים. מגש קטן מדי יגביל את אפשרויות המצגת שלך ועלול לגרום למגש להיראות צפוף מדי. מצד שני, מגש גדול מדי עלול לגרום לסידור הפירות להיראות דליל ולא מושך. כדי להגיע לאיזון מושלם, קחו בחשבון את מספר האורחים שאתם מצפים להם באירוע ואת כמות הפירות שאתם מתכננים להגיש.

מגשים יכולים גם להשתנות בחומר, בצורה ובעיצוב. החומרים המשמשים למגשי מגשי פירות כוללים זכוכית, קרמיקה, עץ ומתכת. זכוכית וקרמיקה אידיאליים לסביבות רשמיות ומפוארות יותר, בעוד שמתכת ועץ מתאימים יותר לאירועים לא פורמליים וכפריים. בנוסף, כל חומר יכול להשפיע על הצגת הפרי על ידי הדגשת צבעים ומרקמים באופן שונה.

צורת המגש היא היבט חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. מגשים עגולים, מרובעים ומלבניים הם אפשרויות פופולריות, וכל אחד מהם מציע יתרונות ייחודיים. מגשים עגולים יכולים ליצור תחושה של איזון והרמוניה על ידי הצגת פירות במעגלים קונצנטריים. מגשים מרובעים ומלבניים, לעומת זאת, יכולים להקל על יצירת סידורים גיאומטריים או ליניאריים יותר של פירות, המאפשרים לך לשחק עם תבניות חזותיות וסימטריה.

לבסוף, שקול את תכונות העיצוב של המגש. אלמנטים כגון קצוות מוגבהים, תאים מובנים או שכבות מוגבהות יכולים לשפר את התצוגה והנגישות של מבחר הפירות. לדוגמה, מגשים עם תאים יכולים לעזור להפריד בין סוגים שונים של פירות, בעוד שכבות מוגבהות יכולות להוסיף גובה וממד למגש שלך.

באופן כללי, בחירה קפדנית של גודל המגש, החומר, הצורה והעיצוב חיונית למגש פירות מסוגנן ומושך ויזואלית שירשים את האורחים שלכם וישדרג את אירוע הקייטרינג החלבי שלכם.

ליווי כללי: הלבשה וקישוט

כאשר מרכיבים מגש פירות מהמם, בחירת הליווי ממלאת תפקיד חיוני בשיפור המראה והטעם הכללי שלו. רטבים וקישוטים הם מרכיבי המפתח שיכולים להכין או לשבור את מגש הפירות שלכם. חשוב למצוא את האיזון הנכון בין טעמים, צבעים ומרקמים כדי ליצור היצע מושך וטעים מבחינה ויזואלית.

תחבושות

התחשבות בטעמים הטבעיים של הפירות במגש שלכם חשובה בעת קביעת רוטב מתאים. בחירה קלאסית היא רוטב הדרים קל, שנעשה על ידי שילוב של מיץ לימון או תפוזים טרי עם מעט דבש. רוטב זה משתלב טוב במיוחד עם רוב הפירות, משפר את מתיקותם הטבעית ומונע חמצון. זיגוג בלסמי יכול גם ליצור ניגוד טעמים מעניין, במיוחד עם תותים ותאנים. לאופציה קרמית יותר, שקלו רוטב על בסיס יוגורט או קצפת, עם וניל או רמז לקינמון ליצירת טעם מענג.

אלמנטים דקורטיביים

הוספת אלמנטים דקורטיביים למגש הפירות שלכם יכולה להפוך אותו למרכז ויזואלי מרשים שיפתה את האורחים שלכם. התנסו בשכבות וקישוטים כדי לשדרג את המראה האסתטי של המגש שלכם. עלי נענע טריים, למשל, מספקים פרץ של צבע, בעוד פרחים אכילים כמו pansies או nasturtiums יכול להביא מגע נוסף של אלגנטיות.

קישוטים שאינם אכילים יכולים לתרום לנושא או לסגנון הכללי של האירוע שלכם, כגון נרות, מפיות דקורטיביות ואגרטלים קטנים. עם זאת, היזהר בעת שימוש באלמנטים שאינם מזון כדי להבטיח שהם לא באים במגע עם הפרי, שכן זה עלול להוות סיכון של זיהום.

בסופו של דבר, הבחירה ברוטב ובליווי דקורטיבי תעזור להציג את מגש הפירות שלכם בצורה המפתה ביותר. זכרו לקחת בחשבון את הטעמים והצבעים הטבעיים של הפירות שבחרתם ולשמור על איזון הרמוני לתוספת בלתי נשכחת לתפריט הקייטרינג החלבי שלכם.

היתרונות של מגשי פירות לקייטרינג

שילוב מגשי פירות באירועי קייטרינג מביא עמו מספר יתרונות, הן מבחינה תזונתית והן מבחינה ויזואלית. מגשי פירות מכניסים שפע של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון לתפריט, ומשפרים את רווחתם הכללית של האורחים. על ידי הגשת מגוון רחב של פירות, אתה יכול לספק מגוון של דרישות תזונתיות, כולל טבעונים, צמחונים, ואלה בעקבות דיאטה ללא גלוטן. יתר על כן, הם עובדים טוב במיוחד עבור אלה עם אלרגיות ומגבלות תזונתיות, שכן הם בדרך כלל ללא אגוזים, מוצרי חלב, ואלרגנים פוטנציאליים אחרים.

מלבד היתרונות הבריאותיים שלהם, מגשי פירות יכולים לשפר את האווירה הכללית של האירוע. הם מציגים מגוון תוסס של צבעים, צורות ומרקמים שיכולים להאיר את השולחן ולהשאיר רושם מתמשך על המשתתפים. הודות לאופיים המושך מבחינה ויזואלית, מגשי פירות יכולים אפילו לשמש כגולת הכותרת ולתרום לסכמת העיצוב של האירוע.

בחירה במגשי פירות היא גם בחירה ידידותית לסביבה, שכן הם עוזרים להפחית את בזבוז המזון. פירות הרבה יותר קל לחלק ולהתאים בהתאם למספר האורחים, למזער את השאריות. יתר על כן, כל פרי שנותר יכול להיות קומפוסט, בעל השפעה סביבתית פחותה בהשוואה לאפשרויות קייטרינג אחרות.

לבסוף, חברות הקייטרינג עצמן נהנות מהצעת מגשי פירות כחלק מהשירות שלהן. מגשים אלה מציגים את היצירתיות והוורסטיליות שלהם ביצירת מצגות מדהימות, ובסופו של דבר משקפים מיומנויות קולינריות מצוינות. בנוסף, מגשי פירות מרחיבים את בסיס הלקוחות שלהם, ומושכים קהל לקוחות מודע לבריאות ואלה המחפשים אפשרות קייטרינג בת קיימא יותר. בסופו של דבר, שילוב מגשי פירות בתפריט הקייטרינג החלבי שלכם מבטיח לכם מענה למגוון רחב של העדפות ודרישות, ומשאיר את האורחים מרוצים ומתרשמים.

אירועים פופולריים עבור מגשי פירות

מגשי פירות הפכו לתוספת מועדפת לאירועים שונים, בשל המשיכה החזותית שלהם, טעמים מגוונים ויתרונות בריאותיים. ניתן להתאים אותם בקלות לנושא ולהעדפות של מפגשים שונים, מה שהופך אותם לאופציה מבוקשת למספר אירועים. בהמשך, נתעמק בסוגי האירועים שיכולים להפיק את התועלת הרבה ביותר משילוב מגשי פירות בממרח הקייטרינג שלהם.

חתונות הן אחד האירועים החשובים והבלתי נשכחים בחייו של אדם. מגש פירות אלגנטי מהווה תוספת ויזואלית מרשימה לקבלת הפנים של החתונה, ומציע לאורחים אפשרות בריאה וטעימה להתענג בין המנות עתירות הקלוריות הטיפוסיות. זוגות יכולים לבחור במגש פירות שמתאים לנושא או לצבעי החתונה שלהם, להוסיף נגיעה של התאמה אישית ולהציג לראווה את הכישרון היצירתי שלהם.

אירועים עסקיים, כגון כנסים, סמינרים ומסיבות משרדיות, דורשים לעתים קרובות אפשרויות קייטרינג מזינות וממריצות. מגשי פירות עונים על צורך זה, ומספקים למשתתפים הזדמנות לטעון מצברים, תוך שהם משקפים גם את הדגש של החברה על רווחת העובדים ושביעות רצונם. יתר על כן, אירועים אלה מארחים לעתים קרובות קבוצה מגוונת של אנשים עם העדפות תזונתיות שונות, ומגשי פירות משמשים כאפשרות קייטרינג כוללנית לכולם.

מקלחות תינוקות, מקלחות כלות ומסיבות יום הולדת הן מועמדות מובילות נוספות לשילוב מגשי פירות. השילוב של צבעים עזים, מרקמים מגוונים וטעמים מפתים מתאימים היטב לאופי החגיגי של מפגשים אלה. התאמה אישית של מבחר הפירות או המצגת כך שישקפו את נושא האירוע יכולה לעורר שיחה בין המשתתפים ולשפר את החוויה הכוללת.

לסיכום, מגשי פירות הם אופציית קייטרינג מגוונת וטעימה, המשתלבת בצורה חלקה באירועים שונים כמו חתונות, אירועים עסקיים וחגיגות אישיות. עם מצגת מותאמת אישית ומבחר פירות מתחשב, הם מציעים משיכה חזותית ללא תחרות ויתרונות תזונתיים, ומבטיחים חוויה בלתי נשכחת לאורחים.

מבחר פירות העונה למגשים

בחירת פירות העונה למגשים שלכם לא רק משפרת את הטעם והאטרקטיביות החזותית, אלא גם מוסיפה ערך תזונתי. פירות העונה הם בדרך כלל בשיאם בטעמם, טריותם ובשלותם, מה שמבטיח שמגש הפירות שלכם ייראה ויהיה מדהים. בנוסף, מיקור פירות מגידול מקומי ובעונה יכול להיות חסכוני יותר ותומך בחקלאים מקומיים.

בישראל, מגוון הפירות הזמינים בעונות שונות הוא עצום. הקפידו לתכנן את מגש הפירות שלכם בהתאם לעונה, תוך התחשבות בטעמים ובמרקמים של הפירות הזמינים בתקופה זו.

פירות חורף

בחודשי החורף, פירות הדר כמו תפוזים, אשכוליות ומנדרינות נמצאים בשפע ומהווים תוספת תוססת לכל מגש. פירות נוספים שניתן לשלב במגש פירות חורפי כוללים אפרסמונים, תפוחים, אגסים וקיווי.

פירות אביב

האביב מביא איתו מגוון פירות צבעוניים ועסיסיים כמו תותים, דובדבנים, משמשים ושזיפים. הפירות האלה מהווים ניגוד נהדר בצבע, וניתן לערבב אותם עם פירות עונתיים אחרים כמו שסק, נקטרינות ופטל שחור כדי ליצור פלטה אסתטית.

פירות קיץ

הקיץ הוא הזמן המושלם למגש פירות מרענן, והאפשרויות בשפע. אבטיח, מנגו ואננס הם אפשרויות פופולריות, יחד עם אפרסקים, תאנים וליצ'י. פירות אלה לא רק מספקים טעמים מתוקים ועסיסיים, אלא גם עוזרים לשמור על האורחים רעננים במהלך אירועי הקיץ החמים.

פירות סתיו

כשהטמפרטורות מתחילות לרדת, פירות כמו רימונים, ענבים וגויאבות הופכים לשופעים. פירות אלה, יחד עם תפוחים, חבושים ומדליות, יכולים להשתלב ליצירת מגש פירות סתיו תוסס ומלא טעם.

על ידי בחירה קפדנית של פירות העונה למגשים שלכם, תוכלו ליצור סידורי פירות מושכים וטעימים מבחינה ויזואלית שנותנים מענה לטעמים שונים לאורך כל השנה.

טיפים למצגת מגשי פירות

מגשי פירות אסתטיים לא רק מגבירים את המשיכה מעוררת התיאבון, אלא גם משאירים רושם מתמשך על האורחים שלכם. פרזנטציה היא היבט חיוני במגשי פירות, והטיפים הללו יעזרו לכם לארגן את מגשי הפירות בצורה אמנותית ושובת לב.

תיאום צבע ומרקם

שימוש בשילוב של צבעים עזים ומרקמים מנוגדים יכול להפוך את מגש הפירות שלכם למושך מבחינה ויזואלית. הניחו פירות בעלי גוונים שונים זה ליד זה, והבטיחו שכל פרי יבלוט. לדוגמה, מקמו ענבים סגולים כהים ליד פרוסות כתומות בהירות או טריזי קיווי יחד עם פטל אדום.

טכניקות סידור

גלו טכניקות שונות לסידור פירות כדי לפתח מצגת ייחודית ומרשימה. רעיונות כוללים ארגון פירות בספירלה, סידור אותם במעגלים קונצנטריים, או שכבות אותם לפי הצבעים שלהם. ניתן גם ליצור שיפודי פירות או לעטר את שולי המגש בפירות חתוכים ליצירת גבול המושך את העין.

קישוט אכיל

קישוט מגש הפירות שלכם עם אלמנטים אכילים, כגון עלי נענע ופרחי מאכל כמו לבנדר, יכול לשפר את המראה שלו. הוספת עשבי תיבול טריים יכולה גם לייצר טעמים וניחוחות מענגים, ולשדרג עוד יותר את החוויה הכוללת של הנאה ממגש הפירות.

גילוף פירות

גילוף פירות ויצירת עיצובים מורכבים יכולים למשוך תשומת לב למגש שלכם. לדוגמה, ניתן לפסל מלונים ואבטיחים לדוגמאות פרחוניות או כמכלים ייחודיים המחזיקים מבחר פירות אחר.

בסופו של דבר, הצגה מרשימה של מגש פירות דורשת יצירתיות, תשומת לב ותשומת לב לפרטים. על ידי יישום טיפים אלה, תוכלו ליצור פלטות פירות מענגות שבוודאי ירשימו את האורחים שלכם וישלימו את שירותי הקייטרינג החלבי שלכם.

רטבים מטבלים ומגשי פירות

מגשי פירות הופכים למענגים ורב-תכליתיים עוד יותר כאשר הם מלווים במגוון רטבים מטבלים. רטבי טבילה מעוררי תיאבון יכולים לשדרג את כל חוויית מגש הפירות, ולספק מגוון העדפות טעם. בחלק זה, נחקור כמה אפשרויות רוטב שונות ונספק כמה מתכונים המשתלבים היטב עם פירות.

מטבלים על בסיס יוגורט

מטבלים על בסיס יוגורט הם אופציה מצוינת, שכן הם מספקים ניגוד חריף וקרמי לפירות המתוקים והעסיסיים. הם פשוטים למדי ליצירה, כאשר יוגורט יווני הוא הבסיס הנפוץ ביותר. לקבלת טוויסט טרופי, שלבו יוגורט יווני עם דבש או סירופ מייפל ומעט מיץ ליים. כדי להוסיף עוד עומק טעם, ערבבו מעט קוקוס מגורר או אגוזים קצוצים דק לקבלת מרקם נוסף.

מטבלי שוקולד או קרמל

לבחירה מפנקת יותר, שקלו להציע רוטב מטבל שוקולד או קרמל חלק ועשיר. ניתן בקלות ליצור רוטב שוקולד על ידי המסת שוקולד צ'יפס איכותי עם נגיעת שמנת בבן מארי. באופן דומה, ניתן להכין רוטב קרמל יוקרתי על ידי רתיחה של סוכר, חמאה ושמנת מתוקה יחד. שתי האפשרויות הדקדנטיות הללו משתלבות בצורה יוצאת דופן עם פירות כמו תותים, בננות ואננס.

מטבלים פירותיים

רוטב טבילה על בסיס פירות מוסיף שכבה נוספת של פירותיות למגש, מעצים את הטעמים הקיימים ויוצר שילובים מענגים. בחירה פופולרית היא מחית מנגו או אננס פשוטה המיוצרת על ידי ערבוב הפרי הבשל עם נגיעה של סוכר או דבש למתיקות וסחיטת לימון או ליים כדי לאזן את הטעמים.

לסיכום, רטבי טבילה מוסיפים ורסטיליות וריגוש למגשי הפירות, ומעצימים את חווית הקייטרינג הכוללת. התנסות במטבלים על בסיס יוגורט, שוקולד, קרמל או פירותי מאפשרת לאורחים להתפנק במגוון רחב של פרופילי טעם ואפשרויות זיווג.

צרו מגשי פירות בתקציב מוגבל

יצירת פלטת פירות יפה ומרשימה לא חייבת להיות יקרה. בעזרת תכנון קפדני וקניות חכמות, תוכלו ליצור סידור פירות מושך וטעים מבלי לשבור את הקופה. הנה כמה טיפים ליצירת מגשי פירות בתקציב מוגבל:

1. בחרו פירות עונתיים ומקומיים: בחירה בפירות שהם בעונה וזמינים במקום לא רק מבטיחה טריות וטעם אופטימלי, אלא גם עוזרת לתקציב שלכם. פירות שנמצאים בעונה זמינים לעתים קרובות בכמויות גדולות יותר, וכתוצאה מכך המחירים נמוכים יותר. כפי שהוזכר קודם לכן, עיין ברשימת פירות העונה שלנו כמדריך.

2. קנו בשווקים מקומיים ובסיטונאים: הימנעו מקניית פירות בסופרמרקטים יוקרתיים, שמחיריהם בדרך כלל גבוהים יותר. בקרו בשוקי איכרים מקומיים או בשווקים סיטונאיים כדי למצוא תוצרת טרייה במחיר תחרותי. משא ומתן עם ספקים יכול גם לעזור לך לקבל עסקה טובה יותר על רכישות בתפזורת.

3. הפיקו את המרב מפירות זולים: שימוש בפירות זולים יותר כמו תפוחים, תפוזים ובננות יכול לחסוך לכם כסף מבלי להקריב את האיכות. שלבו פירות זולים אלה בכמויות גדולות יותר ובהדגשה עם כמה פירות יקרים יותר למשיכה ויזואלית וחידוש.

4. היו יצירתיים עם המצגת שלכם: השתמשו בכישורים האמנותיים שלכם כדי ליצור סידורים מושכים ויזואלית ומלאי דמיון. יצירתיות לעתים קרובות עולה על עלות הפירות. לדוגמה, פרי בר השגה כמו מלון, יכול להיות מגולף לתוך בסיס יפה עבור פירות אחרים או משמש כמרכז דקורטיבי.

5. השתמשו במגשים וקישוטים חסכוניים: אין צורך להשקיע במגשים או בעיצוב יקרים. מגשי פלסטיק זולים או אפילו מגשי רדיד אלומיניום רב פעמיים יכולים להיות לבושים עם קישוטים יצירתיים כמו סרטים או נייר טישו. עיינו בחנויות מלאכה מקומיות או בשווקים מקוונים לקבלת פריטים ידידותיים לתקציב שיכולים לשפר את הצגת מגש הפירות שלכם.

בעזרת הטיפים הללו, תוכלו ליצור פלטת פירות מרהיבה ומעוררת תיאבון כחלק מהקייטרינג החלבי שלכם מבלי לפגוע משמעותית בתקציב שלכם. וזכרו, גם כאשר אתם עובדים עם אפשרויות חסכוניות, לעולם אל תתפשרו על הטריות והאיכות של הפירות שתבחרו.

שילובי פלטות פירות לדוגמא

גלו את ארבעת שילובי מגשי הפירות לדוגמה הבאים שעונים על טעמים והעדפות שונים.

פירות משולבים כלולים מושלם עבור
תענוג טרופי אננס, מנגו, פפאיה, קיווי, קוקוס אירועי קיץ ומסיבות, נושאי חוף
סעודת פירות יער תותים, אוכמניות, פטל, פטל שחור, דומדמניות אדומות אירועים אלגנטיים, טעימות יין, אירועים רומנטיים
תערובת ים תיכונית תאנים, ענבים, רימון, מלון, משמשים מסיבות גן, סביבה רגועה בחוץ, מפגשים משפחתיים
קראנץ' צבעוני תפוח ירוק, תפוח אדום, כתום, אגס, בננה אירועי חברה, פגישות, כנסים, מפגשים מזדמנים

שאלות נפוצות

גלו כמה שאלות נפוצות על מגשי פירות כתוספת לקייטרינג חלבי:

  • מהם הטיפים לבחירת פירות שלא משחימים במהירות על מגש פירות?
    פירות נבחרים עם שיעורי חמצון נמוכים, כגון פירות הדר, ענבים, פירות יער ומלונים. ניתן גם להשתמש בציפוי קל של מיץ לימון על פירות כמו תפוחים, אגסים ובננות כדי להאט את ההשחמה.
  • איך מעבירים בבטחה מגשי פירות לאירוע?
    השתמש במגש שטוח ויציב עם קצוות מוגבהים כדי להחזיק את הפרי במקומו. מכסים את המגש בניילון נצמד כדי להגן על הפירות ולשמור על טריותם. מעבירים את המגש בצידנית או במיכל מבודד כדי לשמור על הטמפרטורה המתאימה.
  • האם יש שילובי פירות ספציפיים שיש להימנע מהם על מגש פירות, או שניתן לערבב כל פרי יחד?
    ניתן לערבב את רוב הפירות יחד, אך הימנעו משילוב פירות המשחררים הרבה מיץ או בעלי טעם חזק עם פירות עדינים או נקבוביים, שעלולים להפוך לספוגים או לספוג טעמים. לדוגמה, אננס וקיווי יכולים להכניע פירות עדינים יותר כמו מלון ופירות יער.
  • כמה זמן מגש פירות יכול לשבת בחוץ במהלך אירוע לפני שהוא צריך להיות בקירור?
    מגש פירות יכול בדרך כלל לשבת בחוץ במשך כ 2-4 שעות, בהתאם לטמפרטורת החדר. לאחר זמן זה, מומלץ לכסות ולקרר את המגש כדי לשמור על טריות ולמנוע כל קלקול או צמיחת חיידקים.
אהבת? נא לדרג
דירוג החנות:
5 מתוך 250 ביקורות

סניף בעיר | פרי גנך

כתובת החנות:

טלפון: 1-700-500-414